loading...
خدای عشق
☂קэנмลи☂ بازدید : 51 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

اگه کسی رو دوست داشته باشی نمی تونی تو چشماش زل بزنی ...!!
نمی تونی دوریش رو تحمل بکنی ....!!
نمی تونی بهش بگی چقدر دوستش داری ...!!
نمی تونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری ...!!
برای همین عاشقا دیوونه میشن...!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ثمین در تاریخ 1394/02/08 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

شب را دوست دارم! چون دیگر رهگذری از كوچه پس كو چه های شهرم نمی گذرد تا سر گردانی مرا ببیند . چون انتها را نمی بینم .تا برای رسیدن به آن اشتیاقی نداشته باشم شب را دوست دارم چون دیگر هیچ عابری از دور اشك های یخ زده ام را در گوشه ی چشمان بی فروغم نمی بیند شب را دوست دارم : چرا كه اولین بار تو را در شب یافتم از شب می ترسم : تو را در شب از دست دادم. از شب متنفرم ، به اندازه ی تمام عشق های دروغین با آفتاب قهرم چرا شبها به دیدارم نمی آید؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من پژمانه کلا از همه چی خوشم میاد مخصوصا رفتن بیرون با دوستام این وبم واس بیکاری خودم زدم منتظر نظرات گرمتون هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 126
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 710
  • بازدید سال : 1,954
  • بازدید کلی : 27,771