loading...
خدای عشق
☂קэנмลи☂ بازدید : 61 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (2)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1394/02/12 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

.
صبحی ک ب جای عشق با سیگار شروع شود
یک شروع دوباره نیست
امتداد پایان است
برای کسی ک دیگر امیدی ب ادامه ندارد ..

این نظر توسط parimah در تاریخ 1394/02/12 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم تا فهمیدم دوست دارم .. قایقی خواهم ساخت عقل گفت که دشوار تر از هم من چیست عشق فرمود فراق از همه دشوار تر است گناهم چیست جز عشقت اما باور کن سرنوشت را نمیتوان از سرنوشت نوشت گر نوشت هر نوشت من اکر اشک به دادم نرسد میمیرم من اگر یاد تورا یادی نکنم میمیرم
باورم کن بی تو تنهام ........ فراموشت نمیکنم با قلب پاکت از خدا بخواه من وصبر بده هنوز نرفتی از پیشم دوریت دارد زجرم میده دیوونه بودم که به تو دلداده بودم فراووشت نمیکنم دلم هنوز از سقف دلم داره بارون میچکه واثه دریای دردم خیلی قلبم کوچیکه Me YOU گریه در چشمان من طوفان غم دارد ولی خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من خداحافظ همین حالا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من پژمانه کلا از همه چی خوشم میاد مخصوصا رفتن بیرون با دوستام این وبم واس بیکاری خودم زدم منتظر نظرات گرمتون هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 126
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 702
  • بازدید سال : 1,946
  • بازدید کلی : 27,763