loading...
خدای عشق
☂קэנмลи☂ بازدید : 155 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (1)

دست در دست


ديوانه مي شوي وقتي عاشق چشماني مي شوي که نگاهش را از تو دريغ مي کند

وقتي بيمار لبخند کسي هستي که هرگز به تو نمي خندد

جز ديوانگي چاره اي نيست بانو

بيا گيسو پريشان کن تا من به عطر گيسوي تو به جاي از دنيا تبعيد شوم

شايد از اين ديوانگي وارهم بانو

بانو نه رد مي شوي نه مي ماني

بانو من را به چه ديوانه کرده اي؟

به کدام حبس عبد بانو مرا مي خواني؟

بانو  راستي...

راستي  شما اين همه ديوانه را مي خواهيد چکار؟

ديوانه مي شوي وقتي عاشق مي شوي

عاشق دستاني که گرمايش را لمس نمي کني

ديوانه مي شوي....!!!!!؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یکییکتام در تاریخ 1394/03/04 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

لایک داری اق پژی خخخخ
ب منم سر بزن
مخلصیمشکلک
پاسخ : چشم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من پژمانه کلا از همه چی خوشم میاد مخصوصا رفتن بیرون با دوستام این وبم واس بیکاری خودم زدم منتظر نظرات گرمتون هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 126
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 697
  • بازدید سال : 1,941
  • بازدید کلی : 27,758