loading...
خدای عشق
☂קэנмลи☂ بازدید : 60 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (6)

تو نگران نشو...!!!!
امشب همه چيز رو به راه است
همه چيز ........ باورت مي شود ؟
ديگه ياد گرفته ام شبها بخوابم " با یاد تو "
...تو نگرانم نشو!
...همه چيز را ياد گرفته ام
راه رفتن در اين دنيا را هم بدون تو ياد گرفته ام
ياد گرفته ام که چگونه بي صدا بگريم!
ياد گرفته ام که هق هق گريه هايم را با بالشم ..بي صدا کنم!
ياد گرفته ام چگونه با تو باشم بي آنکه تو باشي
ياد گرفته ام ....نفس بکشم بدون تو......و به ياد تو
ياد گرفته ام که چگونه نبودنت را با روياي با تو بودن
و جاي خالي ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم
ياد گرفته ام که بي تو بخندم!
ياد گرفته ام بي تو گريه کنم...و بدون شانه هايت
ياد گرفته ام ...که ديگر عاشق نشوم به غیر تو
ياد گرفته ام که ديگر دل به کسي نبندم!
و مهمتر از همه ياد گرفتم که با يادت زنده باشم و زندگي کنم
اما هنوز يک چيز هست ...که ياد نگر فته ام
که چگونه.....! براي هميشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم!
و نمي خواهم که هيچ وقت ياد بگيرم...
تو نگرانم نشو!!!
"فراموش کردنت" را هيچ وقت ياد نخواهم گرفت.

 

کاور های عاشقانه و زیبا برای فیسبوک,کاور فیسبوک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mellina در تاریخ 1394/02/04 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود
پاسخ : مرسی

این نظر توسط سایه در تاریخ 1394/01/27 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

من با تو فهمیدم خدا چه مهربونو ساده بود

که رنگ وبوی گندمو به چهره ی تو داده بود...

این نظر توسط terme در تاریخ 1394/01/24 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

چ قد خوشجله افلین
پاسخ : فدات شکلک

این نظر توسط پـریـا در تاریخ 1394/01/23 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

تـــو را مـثل قانون کسی رعایت نمی کند...
چرا غمگینی دلـــــم...؟
تـــو را برای شکستن سرشته اند...
از جمله ی آخرت خوشم اومد...شکلک
پاسخ : مرسی عزیزم

این نظر توسط parimah در تاریخ 1394/01/22 و 9:39 دقیقه ارسال شده است

خیلی این عکسه خوشگله شبیه شانا و پویان هستش خخخخخخ شکلکشکلکشکلک
پاسخ : اره

این نظر توسط رها در تاریخ 1394/01/20 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخ داره؟خخخخخخخخخخخ
پاسخ : اره داره خخخخخخخخ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من پژمانه کلا از همه چی خوشم میاد مخصوصا رفتن بیرون با دوستام این وبم واس بیکاری خودم زدم منتظر نظرات گرمتون هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 126
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 699
  • بازدید سال : 1,943
  • بازدید کلی : 27,760